Lavazza Amodo Mio

Was altijd een koffiedrinker van de grote mok, wel 10 per dag. Slechts een enkele keer kon men mij verleiden met een espresso. Senseo was de beste uitvinding in de wereld van de koffie. De anti Senseo stemmingmakerij van de zogenaamde 'connaisseurs' laat ik nog steeds ver achter mij. Naarmate de Nespresso steeds meer aan terrein won en ik er af en toe een consumeerde,kreeg ik toch steeds meer de smaak te pakken. Toch maar aangeschaft zo'n capsule -espresso apparaat, geen Nespresso (houd er niet van om capsules via internet te bestellen) maar wel eentje van Lavazza. De capsules kan ik kopen in de stad bij het ItaliePunt. De tijden van de vele mokken koffie per dag lijken nu wel voorbij, de hoeveelheid cafeïne is er zeker niet op verminderd.

Reacties

Anoniem zei…
oud worden is niet erg, maar niet wijzer worden... ;) anoniem uit linden