Heel lekkere boter

Het is zo'n product waar je in de supermarkt langs loopt. Président la Motte, beurre demi-sel aux grains de Sel de Mer. Enkel kopen wat op je boodschappenlijstje staat is een goede eigenschap voor een impulsieve consument.
Maar wellicht had het product zich toch een plaatsje veroverd in mijn onderbewustzijn :-))
Afgelopen vrijdag, mijn vaste boodschappenavond bij Colruyt, aarzelde ik zelfs niet. Het stond niet op mijn boodschappenlijstje maar ik deed gewoon of het er wel op stond, deze impulsieve consument valt niet te verbeteren.
Nu was ik nog altijd niet zo onder de indruk van de kaassoorten van het merk 'Président' maar deze boter is toch wel heel bijzonder, een snoepboter op een sneetje brood, meer moet dat niet zijn.
Hier nog twee leuke stukjes over deze boter:




Reacties

Anoniem zei…
Why viewers still make use of to read news papers when in this technological
world everything is available on net?

Feel free to visit my web-site this post